Canellera rizartrosis – Orliman

Orliman és garantia d’alta qualitat en ortesis i un clar exemple és la seva canellera per a rizartrosis que ens permet inmovilitzar l’articulació proximal del polze per evitar el dolor de les artrosis degeneratives.

Fèrula inmovilitzadora de polipropilè amb interfase de teixit transpirable molt confortable.

Orliman compta amb el segell de Textiles de confianza.

Especificacions:

• Fèrula inmovilitzador de material plàstic.
  • Tancament de velcro de microganxo.
  • Interfase de teixit transpirable.

Preu:

Categoria:
Marca:

Orliman compta amb el segell de Textiles de confianza.

Especificacions:

• Fèrula inmovilitzador de material plàstic.
  • Tancament de velcro de microganxo.
  • Interfase de teixit transpirable.

Indicacions:

• Seqüeles doloroses i inflamatòries.
  • Inestabilitat de les articulacions metacarpofalàngiques.
  • Lesios esportives (polze de l’esquiador).
  • Inmovilització de l’articulació trapeziometacarpiana (Rizartrosis del polze).

Consell d’ús:

• L’adaptació selectiva d’aquest producte l’ha de realitzar un professional sanitari. Nosaltres t’ajudem.
  • Complementariament i per dolors inflamatoris, aplicarem fred per aconseguir un efecte antiinflamatori. Ja sigui amb una bossa de fred o amb el gel fred OXD Gel frío intenso.
  • En dolors d’origen artròsics, habitualment milloren amb calor, sent recomanable aplicar la bossa McDavid de calor – fred, posant-la al microones guarda la l’escalfor i en alleuja.

Talles: S, M, L.

Color: beige.

Preu:

Producte finançat: codi pao.

Manteniment:

• Rentar a mà amb aigua freda i sabó de prendes delicades assecant a l’aire sense calefacció ni secadora ni exposada directament al sol. Per la part plàstica, usarem un drap humit. D’aquesta manera augmentarem la durabilitat en òptimes condicions de la canellera.

Ressenyes

Be the first to review “Canellera rizartrosis - Orliman”